Bier - haver - mad - foråret 2021

Haver-Bier-Mad

Himmerland 4H og GASmuseet Hobro

Vi starter onsdag d. 5. maj 2021 kl. 15 til 17 på GASmuseet i Hobro

Derefter mødes vi de følgende onsdage 12. – 19. og  26. maj samt d. 2. og 9. juni  2021

Du vil igennem dette forløb lære om dyrkning af haver samt få viden om biernes liv, du prøve at slynge honning og lære om hele processen i produktionen af honning. Vi laver og spiser mad, inspireret af honning og de ting I dyrker i haverne. Vi har bistader og alt sikkerhedsudstyr er til rådighed. Vi har dygtige undervisere tilknyttet både til haver, mad og bier.  Forløbet er tilpasset de 8 til 12-årige børn.

Pris 350 kr. (Medlemskab af 4H Himmerland til 200 kr. og 150 kr. for deltagelse på holdet.)

Tilmelding på www.4H.dk. Du skal starte med at købe kontingent til 4H Himmerland og du vil efterfølgende blive spurgt om du vil tilføje hold, hvortil du klikker ja og tilmelder dig dette hold. (Der er plads til 12 børn på holdet, så vent ikke for længe)

Spørgsmål til tilmelding kan rettes til Karina på tlf. 28608160 eller e-mail: karinaeverlyn@live.dk

Hobro 4H er i 2021 blevet sammenlagt med Fjelsø/Klotrup 4H og hedder nu 4H Himmerland

Galleri

Plads til ekstra tekst

Mauris sollicitudin fermentum libero. Duis lobortis massa imperdiet quam.. Curabitur a felis in nunc fringilla tristique. In auctor lobortis lacus.

Praesent egestas tristique nibh. Vestibulum suscipit nulla quis orci. Vivamus laoreet. Praesent turpis. In dui magna, posuere eget, vestibulum et, tempor auctor, justo.